tisdag 29 maj 2012

Upptäckt nya saker

Idag när jag letade igenom en av mina leksakskorgar noggrant så hittade jag den här bollen, tydligen så kan man fylla den med massa gott och sedan får jag den men jag var tvungen att prova att leka med den utan att den var fylld, mitt tålamod är inte så stort.


Den var riktigt god att bita i, jag tycktes mig känna smaken av en annan hund men kunde inte riktigt placera det. Den här ska jag komma ihåg att gnaga på när mina bissingar ska lossna.
Sedan har man blivit smygfotograferad också! Man kan visst inte vända ryggen till för en minut. Jag somnade riktigt gott bland mina leksaker och den lilla leksakskorgen.
Nu provar jag mina vingar igen, jag är ju nyfiken på allt och den här sa matte att jag inte kommer gilla (den rör sig beroende på hur man själv rör sig i den) men jag tyckte den var lattjo!


Man fick sitta och göra sådana där pooser hela tiden ungefär bara för man var så söt. Nästa gång ska jag lägga mig och visa tänderna tror jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar