onsdag 16 maj 2012

Lillhussar i mängder

Idag skulle det fotas en massor, motivet skulle ju naturligtvis vara på mig och det tycker jag ändå är rätt ok, jag gillar kameran men helst skulle jag vilja sätta tänderna i den.
Jag tycker ändå fotografen fick till några skapliga bilder men det behövs nog tränas mer innan jag blir nöjd, jag vill ju bara att min bra sida ska synas och det ordentligt!
Efter lunchen la jag mig raklång på soffan och vilade en stund, givetvis skulle paparazzi vara där så också. När jag sovit så tränade vi lite, något som hette sitt ville matte tydligen att jag skulle lära mig så jag ska nog fundera på det iaf.
Sedan hörde jag ett av mina favoritläten, en dörr som slår igen. Det visade sig att det bor en lillhusse hos gammelhusse! Värsta bra om ni frågar mig men jag läckte lite då jag inte riktigt visste hur jag skulle hälsa.




På eftermiddagen gick vi ut och jag fick sitta i mitt koppel, onödigt men huvudsaken är ju att jag är ute och vad mycket kul man kan göra då! Mest så tuggar jag på saker, det mesta jag hittar faktiskt till mattes stora förtret.
 


Sover sött

Idag blev det lite bilträning när gammelhusse kom hem också. Jag har tydligen ännu en lillhusse men man var tvungen att åka bil dit så det blev 2x10 min i bilen idag igen. Jag la mig och sova mellan mattes ben och resorna gick bra.
Idag gick jag ännu längre promenad, nästan dubbelt så långt som igår men nu blev jag ordentligt trött. När jag kom hem så la jag mig i soffan och hittade en bit av mitt grisöra, kvällen räddad!
Ännu en kväll som jag lätt somnade till hos gammelhusse i soffan innan jag gick och la mig med matte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar