lördag 26 maj 2012

Åkte på besök

Natten till idag så var det något ute som lät fruktansvärt, jag orkade inte bry mig så mycket och fick sedan höra att det var min första åska. Matte och Husse var glada att jag inte var åskrädd. Idag så skulle vi åka till en kompis till de tvåbenta men vi stannade på vägen och där hittade jag vatten!

Jag passade på att leka där i vattenbrynet en stund innan vi åkte vidare, det var skönt dock att få svalka sig lite och göra av med energi.
När vi kom fram så förstod jag allt! Jag fick värsta fina presenten och lekte med den stora delar av min vakna tid. Dörrstoppen som jag har hittat på bilden var det dock inte som jag fick.
Jag hoppas vi ska åka iväg på mer besök snart för det var kuligt. De hade en stor altan som jag var på hela tiden och de hade katter där också men de ville inte riktigt leka med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar