lördag 19 maj 2012

Kroppsarbete

Natten som gick provade jag att sova på golvet en stund, det var helt ok men efter en stund krafsade jag på matte så jag fick komma upp i sängen.
På morgonen gick vi en långpromenad och nu börjar jag haja både hur jag ska gå och få upp flåset.
När vi kom hem så hjälpte jag såklart husse med rensning av landen, han måste verkligen ha uppskattat min expertishjälp, jag är riktigt bra på att gräva nu.
ibland tog jag en kort paus men sedan hjälpte jag till igen men förnyad kraft.
Här säger de tvåbenta att det blev något fel, jag tog ju de gröna och la på det gröna men så skulle man visst inte göra. De tycks vara svåra att göra nöjda.
Jag la mig och lekte lite med min skunk ett tag istället, uppskattas inte min hjälp så får det vara.
Sedan gick vi en långpromenad igen. Den här dagen har jag verkligen jobbat med min kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar