tisdag 22 maj 2012

Hem till husse igen

Jag var helt slut igår kväll, somnade sött på golvet en stund på kvällen men sedan vill jag gärna kravla mig upp i sängen och sova hos matte. Krafsar jag så hjälper hon mig upp.

Idag har jag också varit ute en del på gammelhusses tomt och busat. Riktigt skönt att bara ha en latisdag på det gröna gräset.
Jag blir lite misstänksam mot matte när hon går mot mig, jag vet ju egentligen att jag inte får gräva vid trappan men det är ju så himla kul, min grej liksom.
Det finns massa stora blommor när man går ut från husses tomt, tydligen kallas det också ogräs.
Vi skulle ut på hemligt roligt uppdrag innan vi skulle sätta oss i bilen och åka hem till min husse igen. När vi kom fram blev jag överraskad. Det där vattnet hade vi kommit till igen och den här gången var det helt tyst, inte något stort som lät skrämmande.


Det var superkul att plaska i vattnet, jag blev lovad att det skulle bli mer utav den varan nu i sommar.
I bilen hem till husse var det varmt men jag lyckades sova stora delar av resan. Kissade två gånger men sista gången då var vi nästan hemma. Ingen spya under de 2,5 timmarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar