onsdag 9 maj 2012

Kolla vad jag hittade!

Det har i dag varit en väldigt händelserik dag, ja har varit med om massor. Först har jag fått öva mej på något som heter åka bil. Det ska man tydligen kunna göra om man är hund, men jag är inte så förtjust i det kan jag berätta för er.
Den där bilen, en låda på marken man kliver in i, förde oss i alla fall till massa affärer. Matte och jag fick vara ute i det hemska regnet vid affärerna medan husse kunde handla i lugn och ro och hålla sig torr. *Fnys*
Efter upplevelsen med den där bilen var det dags för en mycket trevligare upptäckt. I min låda med leksaker fanns det något platt som luktade väldigt gott. Min stora förvåning kom när jag bet lite i det och kom fram till att det också smakade väldigt gott. Jag hade tydligen enligt de tvåbenta hittat mitt första grisöra.
Jag tror inte grisen kommer sakna det, och hoppas att den tappar flera för det smakade väldigt gott och det var roligt att gnaga på det.





1 kommentar: