tisdag 1 maj 2012

Solig härlig dag

 Nu börjar jag lära mig det här med mina nya "tvåbenta". De är kanske inte så dumma som de ser ut, eller jo, självklart är de det, men det kan vi ju inte avslöja. Dagen har vi alla tre ägnat åt att busa och lära känna varandra lite bättre.
Det blev en hel del bus ute på gräsmattan, och här är några bilder från det.
Mina tvåbenta har inte riktigt förstått det där att det finns väldigt mycket bra saker som man bara måste prova att bita i och att man då självklart ska få göra det om man är valp som mig, men de håller hela tiden på och säger att jag inte får göra det. Det är väldigt mycket "nej" och "aj aj". Kan inte förstå att de ska lägga sig i saker som jag gör och vill göra. Man måste ju helt klart få utforska saker på sitt eget vis. Eller hur?







1 kommentar: