söndag 20 maj 2012

Jobb hela dagen

Ännu mer trädgårdsarbete för mig idag men de tvåbenta hade fullt sjå med att ha koll på mig så det blev lite dåligt med bilder. Efter den långa promenaden på morgonen så tyckte jag att vi kunde leka en stund.
Matte tyckte att det var rätt skönt när jag för första gången somnade för då hade jag spelat över sedan många timmar, först runt 15 slocknade jag.
Jag har ätit årets första färskpotatis, det tog tid men det var riktigt smarrigt.
Det blev ett sista besök hos min lillhusse, det innebar också 2x10 minuters bilträning igen.
Jag tycker verkligen om att ligga på stället där de har skorna men de tvåbenta undra varför.
Jag blir rätt så trött på den där lillhussen som bodde hos gammelhussen ibland för han ska alltid retas med mig!
Jag måste leva upp till mitt namn så här slingrar sig mitt hår som en stor orm.
Sitt kan jag fortfarande och måste inte ha en godbit varje gång.
Lillhusse får minsann igen rätt bra för det dumma han gör mot mig, han är livrädd för mina valpbissingar! Ha!
Efter långpromenaden på kvällen som däckade jag så fort vi kom hem, ja på mina kära skor såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar