onsdag 2 maj 2012

Händelserik dag

 I dag har det varit en väldigt händelserik dag, jag har bland annat gjort studiebesök på husses jobb en liten stund medan matte var tvungen att gå i väg på en annan sak. Jag kan ju inte riktigt vara ensam ännu. Men oj vad det var spännande, jag fick träffa massor av snälla tvåbenta som ville hälsa på mig. Men de fick snällt rätta in sig på led för att det inte skulle bli för många på en gång.
Jag kan väl konstatera att jag nog kan få jobb som redaktionshund på tidningen, det verkar finnas mycket kärlek där till mig i alla fall.
Efter en snabb hälsning inne så gick jag och den där husse-figuren ut på gräsmattan utanför och busade medan vi väntade på matte.
Jag har kommit på mer och mer att de tvåbenta är ganska bra att ha, även om de är lite dumma för jag inte alltid får göra precis som jag vill, men jag ska nog lyckas uppfostra dem till lydiga och duktiga tvåbenta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar