onsdag 17 oktober 2012

Värsta bra dagen!

 Värsta värsta bra dagen har det varit. Jag blev givetvis misstänksam när jag och matte gick till bilen redan på morgonen men tänkte "hon vet väl bäst som vanligt". Vi åkte faktiskt och hämtade min kompis M! Värsta bra! Här är jag precis på väg att få ett av min spratt..
 Och här har jag lyckats sno mitt koppel. Det är bäst att springa allt vad benen bär för min kompis tränar varje dag men hon hade faktiskt inte en chans mot mina fyra snabba ben.
 Självklart låg jag och retades lite med mitt koppel också men eftersom matte var med så blev jag rätt snabbt av med det också och fick en leksak istället.
 Jag blev ju istället rädd om min leksak men det är så kul att retas med de tvåbenta att jag var tvungen att retas rätt mycket.
 Efter en stund så fick jag en boll, rosa sådan och den var sketabra och sketakul men som ni ser så lyckades min kompis lura av mig den, EN gång!
Nästa gång var jag beredd och la smart bollen på min sida och såg till att hon var stilla på den andra sidan så hon inte skulle kunna ta min boll.
Sedan blev det dags att åka hemåt men de tvåbenta skulle ju förstås bara ha nåååågra bilder till!
 Lite trött blev jag allt av allt bus men vet ni vad? På vägen hem så stannade vi vid den där braiga skogen och där hade matte och kompis lagt ett spår till. Jag hade lite problem men till slut så hittade jag rätt och matte var som en stolt tupp. Konstigt uttryck, hade jag sett en tupp hade jag satt näsan efter den..mmm fåglar! På vägen ut ur skogen så träffade jag på en sketastor hund men han var så snäll så. Matte bjöd honom på lite godis och jag försökte få honom att busa, vem tror ni han valde?
 
Jag var ju tvungen att busa till det en sista gång så snodde mitt koppel och sprang iväg med mig själv igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar