onsdag 31 oktober 2012

En busdag

Tjoho! Idag är husse hemma från sitt jobb, ledig kallade han det. Superkul för jag fick då åka till min klubb men de var ju tvungna att handla massa grejer och sånt först.
Min leksak som alltid ligger i bilen var såklart med in i hagarna och jag busade järnet, det är ju lika bra när man har chansen.
Full rulle stor del av tiden, det är så härligt att springa lös och kunna busa som man vill, slippa det onödiga kopplet.
Sedan hade jag lite dragkamp med husse också, det är också riktigt kul! Det brukar vi göra hemma också.
Sedan tog jag min leksak och sprang lite för mig själv igen, det är skönt att kunna sträcka ut när man känner för det.
Till slut så var det dags att åka hem, fick på mig selen och onödiga kopplet. Sedan blev jag utsatt för mer fotning men man får väl ställa upp en kort stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar