onsdag 3 oktober 2012

Kaotiskt..

 Dagen började med frid och fröjd. Jag tycker det är helt ok nu när matte tar sin medicin och behöver vila på dagen precis som jag. Nu kan jag sova med matte en stund istället för ensam. Hur mysigt som helst och jag ligger gärna över matte i soffan.
Sedan blev allt kaos på kvällen. Jag vet inte om det berodde på att husse kom hem från sitt jobb eller vad men det blev helt fel känner jag på mig. Vi tog min bil och åkte till den bra skogen. Härligt tänkte jag, vi kanske ska spåra något kul idag! Kommer dit och de tvåbenta börjar gnälla och tjata och ringa runt till massa människor. Totalt onödigt för jag kan gå i skogen utan sådant. Fick till slut på mig min reflexväst (som jag inte riktigt är överens med ännu och därför jobbar jag med att komma ur den snabbast möjligt) och min sele och lina. Fick bara gå lite i ytterkanten på skogen. Hur kul var det då tror ni? Till slut kom han min senaste kompis och hjälpte mina tvåbenta laga min bil som tydligen hade blivit sjuk. Till slut kunde vi komma hem och jag var helt slut, nästa gång vill jag bara gå mitt spår och ha kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar