söndag 21 oktober 2012

Mitt livs första..

Nu är premiären gjord, jag har varit på mitt livs första utställning och det var jag som ställdes ut, fast vi var ju faktiskt inne.. hrm..
Där inne så träffade mina tvåbenta min pappa. De tycker han är en snygging. Själv så vaktade jag bilen när de träffade honom (lugnast för mig).
Här är han som bestämde vem som var finast av oss alla. Även han fick en medalj, det var nog för hans goda jobb.
Min älskade syster Sallie var förstås också med på plats och vi tävlade i samma klass.
Här är jag lite glad och uppspelt innan jag ska få gå in i ringen. Första gången som jag gick in i det där huset där alla var. Det blev lite mycket för en sådan glad skit som jag.
När det var min tur att hälsa på domaren blev jag överlycklig över att någon äntligen förstod att jag behövde massa uppmärksamhet. Berättade massor för honom och gav honom all min kärlek jag hållit inne hela dagen.
Här har vi fått TIG medalj och HP. Det gick inte längre än så men mina tvåbenta var så stolta över mig och tyckte minsann att jag var den finaste hunden av alla (det är jag ju också!).
Min fina guldmedalj som jag ska sätta upp i min hörna så fort jag får hjälp av mina tvåbenta, de är bra tröga ibland, det borde ju varit fixat innan vi kom hem.
Här får ni se vad domaren skrev om mig också. Sedan sa han något om att jag var en "söt flicka" till min kompis T som var med mig inne i ringen.
Jag och min medalj. Den första av förhoppningsvis många.. ska jag bli en utställningsflicka? Nu väntar sängen på mig, är riktigt trött nu ikväll.

1 kommentar: