måndag 1 oktober 2012

Bortbjuden

Nu har jag varit på ett nytt ställe igen, inte varit där förut men det var helt ok. Fick mig en stor skål med vatten medan mina tvåbenta blev serverade mat och dryck. Alldeles förträffligt bra med andra ord. Matte blev dessutom klippt i håret innan jag och husse kom dit.
Det värsta var dock att det fanns en trappa vid det huset. Livrädd blev jag när jag fick syn på den. Efter mycket om och men så fick husse tag på mig och jag spände klorna i honom för allt jag var värd. Slapp trappan och fick åka hiss. När vi skulle gå ut ur huset kom jag på att det fanns trappa där innan man kom ut helt. Fick panik och råkade kissa på det fina golvet men det var ok för de tvåbenta, rädsla är liksom ingen lätt sak att ha att göra med. Blev krama husse igen och åka hissen. Jag vägrade sedan gå ner på marken innan vi kom fram till min bil där jag gick direkt in utan problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar