lördag 27 oktober 2012

Kalas hela dagen

 Nej jag är ledsen vänner, det blir inga snöbilder idag (det kommer imorgon). Idag har jag varit hos Lillhusse mest hela dagen och kvällen då vi har firat honom idag. Han fyller något i nästa vecka.
 Själv så var jag rätt piggelin, fick ju inte följa med när matte åkte dit på morgonen för att sjunga och greja, jag förstår inte alls varför för jag har väl en bra stämma?
 Vi gick till någon affär en bit bort och köpte saker för en tårta. Gammelhusse hade bakat en men sen var det inte mer. Dessutom skulle de tvåbenta även ha mat.
 Efter några timmar åkte gammelhusse för han skulle leka med min andra gammelhusse. Gjorde inget för min andra lillhusse kom istället.
 När jag hade sovit några timmar var jag som vanligt full av energi. Lite lek och bus behövdes för min kropp.
 Ibland lyckades någon annan sno min leksak, då fick man försöka se söt och snäll ut innan man drog fram tänderna och visade vems den var.
Lillhusse lekte lite med mig en stund också innan jag åkte. Det blev rätt sent och nu har jag fått detta skrivet. Dags att sova igen om inte gammelhusse behagar komma hem snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar