lördag 13 oktober 2012

Tagit examen

Jag har slutat skolan! Nu har jag fått något som heter vinterlov istället och det kanske kan bli bra det också för jag har blivit lovad att få åka till skolan ibland även om det är lov. Idag fick vi prova något som hette rallylydnad men ni vet, spår är min grej så jag körde (till mattes stora förtret) rallyspår. Sketakul var det!
Efteråt så fick vi ett smarrigt ben som jag har börjat knapra på, litet men ack så smaskigt!
Sånt där Diplom fick jag också för att jag har stått ut med att lära husse och matte saker, bra! Jag ska nog rama in det vid min säng.
Matte och husse är inte nådigt pinsamma heller. Jag försökte ju ha stenkoll på vad mina kompisar gjorde och då ska de ha upp mig på prispallen...
bara för att jag är deras nummer 1. Inte min grej att sitta där och stoltsera, jag hade massa annat för mig ju!
Som att busa på syrran när vi väntade på vår tur att få komma in och gå banan..
Efter att min examen var klar så lekte jag lite med Nicko också. Man får ju passa på när man inte kommer ses på ett tag.
Efter både skola och lek så var det rätt skönt att lägga sig och dricka lite vatten i solen. En perfekt höstdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar