måndag 8 oktober 2012

Spanat på fåglar

 Efter frukost, morgonrundan och mitt morgonstök så tog jag mig en liten tupplur. Det är rätt krävande att behöva plocka fram alla sina leksaker på morgon bara för att de tvåbenta kvällen innan lagt undan dem. Det ska vara ordning i mitt hem!
 Vaken och alert igen och var med matte ute på balkongen och jobbade lite en stund men sen upptäckte jag att jag hittat världens spejarplats. Precis innanför balkongdörren så är det lite högre än där ute och när dörren var öppen så var det fri sikt så jag kunde kika efter mina fåglar.
 På eftermiddagen så fick jag med mig matte ut så jag kunde jobba lite i den större dungen som jag tycker är ungefär som min trädgård. En hel jobb behövs där nu för den där matten hade rätt, träden tappar sina löv.
Det har hamnat en del bra pinnar där också men de behövs. Jag gör en del till flis och en del blir jättebra bärpinnar så jag har något att roa mig med hemma också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar