lördag 18 augusti 2012

Vilken härlig dag!

Idag har det varit värsta bra dagen, iaf första delen av dagen vilket är den jag tänker berätta om (andra delen så ensamhetstränade jag och det är ju inte sååå häftigt).
Vi skulle ut och åka med den där bilen idag och vi hämtade upp en jätteskön tjej som jag verkligen gillade, min nya kompis.
Vi åkte till en skog och där fick jag för första gången på evigheter sträcka ut mina långa vackra ben och det var megakul!
Jag provade på att springa lite inne i skogen också och det var min grej, sketakul var det! Jag röstar för att vi gör om det här igen.
Jag var väldigt noga med att hålla koll på alla, min kompis, matte och husse. Man fick ha mycket spring i benen men det gick minsann.
Sedan skulle matte fota saker i naturen, inte riktigt vad jag tycker en kamera ska användas till så jag sabbade allt för henne, det är hennes ord förstås.
När vi åkte hem så tog vi en fika hemma hos oss innan de tvåbenta handlade lite och vi körde hem min nya kompis. Hoppas hon vill leka med mig fler gånger. Jag är riktigt trött nu efter en lång men bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar