söndag 12 augusti 2012

Åka hem

Idag var jag uppe med tuppen, kände på mig att det var något så tänkte att det är lika bra att försöka leka så mycket det går då
Roligast är det om någon jag mig och min leksak, gör de inte det så bruka rjag jaga dem och trycka på dem med leksaken.
Jag hann ju vara ute en stund också, gammelhusse och matte åt frukost ute i solen, jag fick äta min inne på sin vanliga plats. Vi hann med en jättelång promenad också.
Lite gymnastik är alltid bra, hålla kroppen i trim och med tur så kan man få igång lite bus med någon.
Så blev det dags, jag förstod att det var något. Jag skulle bli tvungen att säga hej då till gammelhusse, vi skulle åka hem igen.

Vi stod stilla en bra stund på den stora vägen, jag såg en sjö (husse bor på andra sidan) men jag fick inte gå ner och bada ifall vi skulle få köra igen, värsta dåliga!
Vi stannade efter ungefär en timme så jag fick sträcka lite på benen och kissa en skvätt, det är inte lätt att hålla sig allt för länge inte. Nu är jag hemma igen och ska snart gå och lägga mig, lite mer bus först bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar