torsdag 23 augusti 2012

Lek med kopplet

Idag hann vi vara ute en stund innan det blev sämre väder, jag har ju inget emot att bli blöt men matte är nog gjord av papper.
Jag kan faktiskt roa mig väldigt bra på egen tass så att säga. När jag sitter i mitt långa koppel på gården så brukar jag leka med de stora knutarna på det, megakul!
Man måste vara en stark hund för att orka det för kopplet blir jättetungt när det är blött och eftersom det får vara ute när det regnar (som vissa andra inte får) så blir det blött.

Matte blir inte så glad på mig de gånger jag glömmer bort mig, koppel får man bära inte bita i.

Tror ni matte kan motstå mig trots mina brister i minnet? Nej!

Jag funderar på att dra en repa till, mest bara för att jag kan och vill retas med matte.
Efter en bra stund ute så blir även den busigaste valpen trött, jag slumrade till en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar