lördag 11 augusti 2012

Ballongleken

Idag har gammelhusse kommit hit till första gammelhusse och tillsammans med matte har de gått igenom massor i något som kallas garage och sedan har de åkte till soptippen med massa bråte. Jag tog det mest lugnt på gräsmattan.
Iaf tills matte hittade ballonger som hon blåste upp till mig. Det var riktigt kul men ibland så sa det bara poff så var de borta, tråkigt!

Jag lekte in på kvällen med ballongerna, det var verkligen min grej så att säga. Husse fick hjälpa till att blåsa upp några också.
På kvällen åkte vi till mattes farfar, han bor tydligen vid en kyrka, det var något om att man brukar ta med blommor till honom för att göra det fint. Jag fick inte träffa honom, jag fick vara utanför en stenmur med massa stenar innanför.
Något som kan ställa till det för mina öron är dessa flugor, de surrar och jag försöker fånga dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar