lördag 25 augusti 2012

Dags att åka hem igen

Jag sov uppe i gammelhusses säng inatt. Hahaha det kan matte ha minsann. Han hade en stor skön säng som vi delade på och det funkade jättebra men matte har skvallrat för mig och sagt att husses andra hundar minsann inte fått ligga i sängen på det viset.
Vi tog en tidig promenad och sedan blev jag lämnad ensam i huset. Det gick rätt bra för jag sov större delen av tiden som de var borta. När de kom hem så hade matte med sig en ny tunna till min mat, mycket bra för då får det plats med mer mat!
Efter lite mat och en till promenad så packade matte in mig bak i min bil och sedan förstod jag att vi skulle åka hem till husse. Matte var inte jättepigg på det då han hade någon sjuka i magen men jag tyckte det skulle bli kul och det är det som räknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar