söndag 19 augusti 2012

Valpträff

Idag så började jag i något som kallas för skolan. Inte direkt mycket som hände där då jag mest satt i vår bil efter att ha hälsat på alla tanter och sånt där. Matte och Husse sa att de fått lite info innan vi åkte (vi fick åka tidigare för att hinna till valpträffen så var bara med på teorin). Sedan åkte vi och jag började känna igen mig, vi skulle nog minsann hem till mamma, mycket bättre än den där skolan!
När vi kom fram till mamma så var redan några av mina syskon där, de tre systrarna jag träffat innan och sedan en till.
Vår gamla husse glömmer vi inte bort inte. Alla vi valpar gillar honom som kanske ses.
Själv är jag ju en stor mammagris. Jag försökte få mer uppmärksamhet från henne än mina syskon men jag lekte ju lite med dem också såklart.

Våra svansar är iaf likadana även om inte färgen på våra kroppar är helt lika. Jag är nu den mörkaste om man räknar bort de två svarta.
Mycket bus och hyss hittade vi på. Några ville springa efter hästarna på gården men som tur var så brydde sig inte hästarna något vidare.
Hela jag är en stor mammagris, hon är den bästa i hela världen!
Mina syskon var precis lika tokiga som jag var, jag var inte ensam om att vara knasig.
Jag fick några av de andra att plaska med vårt dricksvatten också, tråkigt om man bara ska dricka när man kan bada och plaska. Sallie och jag höll ihop mycket, henne har jag träffat en gång innan.
Ett äpple hittade jag, givetvis måste jag prova hur det smakar som med allt annat.

Alla mina syskon kom inte men vi var iaf 12 hundar på plats som hade en riktigt härlig dag. Mycket bus och mammagos. När blir nästa träff?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar