söndag 3 juni 2012

Vilken dag!

Nu är vi hemma hos gammelhusse igen och jag blir retad av alla där men jag vågar verkligen inte gå ner för hans trappa som han har där inne.
Istället sitter jag och försöker få alla till att gå upp till mig, enligt matte sitter jag och katar mig över att vara feg, ha!


Det går väl inte ta miste på att jag bara är liten och söt och inte borde gå ner för den där trappan, den är livsfarlig! Uppför är det dock sketakul att springa.
Jag blev ensam lämnad med husse när de andra for iväg, jag blev helt till mig när de andra kom hem och som vanligt har jag något i munnen.
Sen förstod jag att det var något på gång, vi skulle också få följa med och åka bilen! Jag fick sitta framme med matte :)
När vi kom hem så fick jag leka lite med bollen ute på gräset innan vi gick in för att förbereda något, vet inte vad det är riktigt men jag följde med in.
Jag tror att förbereda är något bra. Jag fick en härlig kompis att leka med, hon var superkul! Jag hoppas vi kommer få leka mer.
På kvällen var det rätt skönt att lägga sig hos husse och slappa lite och tänka på dagen som gått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar