tisdag 26 juni 2012

Fungerade träningen?

Inkallning stod på schemat idag. Ibland så kallade husse på mig och ibland matte. Jag förstod rätt snabbt hur jag skulle göra för att komma åt godbiten de bjöd på. Springa till dem, vända mig och sätta mig.
Sedan sprang jag och busade lite med några av mina leksaker, man får passa på att busa..


Jag har även lärt mig att sitta ner och vänta tills någon kastar i väg saker (men behöver bli påmind ibland)
En stund senare kollade jag om husse hade förstått inkallningen, jag tog en tur i skogen ner till vägen och husse han sprang och skrek på mig, sketakul lek tyckte jag och hans inkallningsträning var nog inte så bra för den funkade inte alls. Sedan fick jag lägga mig på balkongen, lös fick jag inte vara så länge till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar