onsdag 6 juni 2012

Sveriges nationaldag

Idag drog husse och matte med mig ut på stan för att se om det var något kul som hände, jag kan lova att en boll jag såg sparkas fram och tillbaka var riktigt uppretande, jag ville inget annat än springa efter den, tror ni jag fick det då?
När vi kom hem igen så tog jag ut min frustration på min lilla leksakskorg. Jag tuggade på den rejält så den skulle känna hur arg jag var över att inte ha fått jaga bollen.


Sedan hade jag lite soffhäng en stund, det är nästan som när man står och hänger i en bar men lite mindre dryck inblandad.


På eftermiddagen roade jag mig med att jaga fiskarna igen. De är rätt så svåra att fostra men det förstår mer och mer och börjar fatta vinken.
Jag kan hålla på med de ljusa fiskarna hur länge som helst, de andra är inte lika roliga, de simmar bara runt men de ljusa kan jag skrämma och det tycker jag är jättekul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar