onsdag 27 juni 2012

En till midsommar?

Årets midsommarkrans till hunden. Tydligen en tradition men midsommarafton hanns det inte med någon krans varken till barn eller hund.
Som vanligt lekte jag en del ute på gräsmattan, de tvåbenta serverade mig så jag fick springa lite efter mina saker.
Dragkamp är också kul och de stora är rätt svåra att vinna över..
Men ibland så händer det att små söta oskyldiga valpar också vinner.
Jag hann med att sitta och gosa med husse en stund också, myspys!

Min badtunna som jag har hemma hos gammelhusse men jag vill inte gå med på någon mer bild på mig i tunna, alla bara skrattar så jag är snabb ur om kameran dyker upp.
Sedan var det kört för min del, de tog på mig kransen och usch så dum jag kände mig. Tur ingen annan fyrbent såg spektaklet!

Jag kommer slita den i stycken så snart jag bara kan!

Till slut fick de en bild på mig, sedan såg de inte till kransen något mera. Nästa år firar INTE jag midsommar iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar