lördag 9 juni 2012

Träffat mamma!!

Idag har jag fått träffa min mamma igen! Helt underbart att se henne igen. Jag fick även träffa min syster Isis som bor med mamma och en av våra andra systrar kom också förbi och hälsade på, Lia hette hon nu.
Mamma och Isis såg till att jag visste vem som bestämde på en gång. Jag la mig ner inför dem på en gång, jag är ingen bråkstake inte.
Jag och min mamma är rätt lika, vi har mycket spring i benen och vi gillar bollar.
Sa jag att det var underbart att få springa och busa med mamma?
Jag passade självklart på att mäta mina krafter med mina systrar också, enligt matte och husse var vi väldigt lika men ändå olika. Vi var systrar iaf, det märkte de.


En dag ska jag bli lika stor som min fina mamma, hon är nog min förehund som jag ser upp till.
Ser ni så vacker min mamma är? Ännu en anledning att bli som hon!
Ser ni någon skillnad på mina systrar? Lika busiga båda två och ibland gömde jag mig för dem för att få en liten puas, det blir ju ett himla håll-i-gång när man blir några stycken.
Jag gillar inte trappor i vanliga fall men denna var helt ok både som trappa och gömställe.


Det busas massor och även om vi var jättetrötta så skulle vi bara busa liiiite till. Till slut så sa de tvåbenta att vi nog får åka tillbaka och leka någon mer gång.
Här är en film som husse gjorde när vi kom hem. Lite kul minne från dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar