måndag 4 juni 2012

Duktig tjej

 Idag har jag fått höra orden duktig tjej många gånger och jag börjar fundera på om det inte är något bra. Först sa matte det när jag stod och skällde och skällde vid dörren på morgonen (jag behövde gå ut).
 Andra gången som jag hörde det var när jag hade vaktat vår bil när de tvåbenta var inne i en affär. De andra affärerna hade jag sällskap i bilen av matte, man kan inte träna hur mycket som helst på en dag tydligen.
 Här kommer de andra tvåbeningarna som var med oss. När var klara med sitt så åkte vi hem till gammelhusse igen.
 Väl där fick jag både en god gris att sätta tänderna i och ett roligt snöre. Det var lite stort och tungt men jag gillar ju att jobba!
På kvällen åkte vi förbi Lillhusse igen, vi brukar göra det kvällen innan vi åker hem har jag kommit på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar