tisdag 5 juni 2012

Bad igen!

Idag gick vi ner till det där som kallas sjön, de tvåbenta ville passa på innan vi skulle åka hem till vårt hem.
Jag gick gladeligen i och plaskade lite, det är jättekul!
Idag upptäckte jag något mer med vattnet, det kommer in roligt skum där ibland om man har tur, det var jättekul att försöka hinna fånga det.
Mycket av tiden ägnade jag åt att gräva också, jag tror att det är det som är min grej liksom.

Blir man trött av att gräva kan man lägga sig och gräva, det går åt lite mindre energi då men man får ändå jobbet gjort.

Sedan bär det av ut i vattnet igen, inte var det så varmt men det ska väl vara svalkande? Säger man inte "ett svalkande dopp"?
Det sas att vi skulle gå hemåt igen så då var det lika bra att fara ut en sväng i sjön igen, man vill ju hinna bada så mycket det bara går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar