söndag 3 mars 2013

Vet inte riktigt vart...

Idag har jag spanat en del på fåglar, som vanligt men jag tror att det kommer mer och mer fåglar hit nu.
Ute är det så svårt att veta vart man ska göra sina behov. Man lärde sig att göra dem i gräset men så försvann gräset och man fick lära sig att göra behoven i snön och det har varit svårt att lära om men nu när det finns både och ute, hur gör man då?
Så här ser en blöt tiger med ett nallebyte ut! Husse tog in mig i den där tortyrkammaren. Tror det kommer ta lång tid att få tillbaka min päls fina skicka.
Buuuuh!
Jag har lyckats göra något med mitt tryne så jag har förlorat en del av min vackra färg och fått en annan.
Lite måste man få passa på att busa även om man är en dränkt tiger. Tydligen väntar en stor dag snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar