onsdag 6 mars 2013

Mer presenter!

Idag var det Boy på schemat igen. Jag älskar de här dagarna! Han är ju så charmig lilla Boy även om han är svårflirtad (trots att jag löper).
Efter vår promenad så skulle Boy gå hem till sig, hans matte skulle snart komma hem.
Jag gick upp till min kompis M jag och hittade lite gott att äta, några strumpor att sno och en skål vatten.
Dessutom är ena soffan väldigt skön att vara i om man är hund. Jag kan sniffa mig till att Boy har varit i den också.
Vi lyssnade på lite musik, självklart ville jag vara med och bestämma vad vi skulle lyssna på.
Men liten som jag ändå fortfarande är så somnade jag där mittemellan kompis M och matte!
Sedan hade jag lite ny energi att leka med strumpor och en boll såklart! Det är bra när det går fort att ladda nya krafter.
Jag fick presenter av M också! Både en stor burk med mat och sedan TRE ben! Gissa om jag ska knapra och gotta mig!
På förmiddagen hann jag ligga och uttra mig på golvet också. Solade lite på min mage.
När de tvåbenta höll på att fixa i fiskarnas hem så höll jag noga koll så de inte tog ur några av mina fiskar, jag gillar ju att springa och retas med dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar