fredag 29 mars 2013

Utsatt för tortyrkammaren

Imorse lämnade matte och gammelhusse mig hemma med de andra men de låg ju och sov så hur kul var det?!
När vi sedan var ute och gick så sprang jag upp lite i skogen och det fastnade ju såklart lite granris i min svans och vilket liv det blev om det då att jag skulle vara en påskärring och grejer, jag är ju en hund!
Blev inte direkt gladare när vi kom hem, de satte in mig i tortyrkammaren! Vet ni hur otäckt det var?!
Det blev en lättnad när jag insåg att det var klart, jag har blivit skadad för livet men de tvåbenta förstår ingenting de bara skrattar!
Se nu hur förstörd min päls blev, inte alls samma lyster och glans som med lerinpackning!
På kvällen låg jag och tryckte under bordet, kändes absolut säkrast. Dessutom var de tvåbenta i ett annat rum och firade matte som blev ännu äldre och senilare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar