tisdag 26 mars 2013

Fotomanisk matte..

Nu har man råkat ut för det igen, matte och kameran! "Men du blir ju så bra på bild" får man höra jämt och ständigt..
Svårt att bara ligga och vara söt, man får spänna blicken i/på något som finns i rummet..
Eller så sysselsätter man sig med något, i det här fallet en god gris som man kan ligga och smaska på.
Sen blir det dags att fästa blicken igen men det kan bli bra om man ändrar ställe som man tittar på också..
 
Sedan blev jag lite trött men mitt ena öra ville minsann fortsätta att busa, sånt man inte kan styra över..
Det fick bli grisen igen som jag lekte lite med men jag orkade inte så mycket...
Blev väldigt trött och sedan fick jag till slut slumra en stund i lugn och ro utan den där kameran upptryckt i ansiktet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar