onsdag 13 mars 2013

Åkt långt igen

Idag blev jag inpackad i bilen rätt tidigt för att vara matte men som ni ser så ligger en massa skräp i mitten och jag fick som vanligt sitta längst bak, annat var det när jag var en liten valp, då fick jag sitta fram hos matte men i andra sätet.
Resan slutade rätt så bra, kom fram till gammelhusse och han var hemma! Gissa om vi mös hela kvällen jag och han. Dessutom började det vräka ner snö när vi kom, det kom massor med snö!
Det är rätt skönt att bädda ner sig i husses soffa, vi hade dessutom en tänd eld innanför några väggar och en liten glasdörr så vi fick mer värme.
När jag var ute för att göra mina behov så var det ju faktiskt roligare att leka i snön och gräva och sånt. Inte alls uppskattat av matte som tyckte det var kallt och var trött och ville sova.
Jag gick in efter en snabbkiss, mer hann jag inte med och sedan la jag mig där på golvet nära den där elden. Mysigt, varmt och skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar