tisdag 5 mars 2013

Ingen vanlig dag

Idag är det ingen vanlig dag, det är min 1-årsdag! Eftersom jag är sista valpen ut, nr 14 så har alla mina syskon redan fyllt år, de flesta redan igår. För ett år sedan kämpade min mamma på och matte och husse är så tacksamma att alla överlevde.
Jag fick paket på sängen imorse. Först en boll som jag inte alls förstod och en leksak med boll OCH pip i. När jag väl förstod bollen så släppte jag den inte förrän godisen var slut.
Matte tyckte jag skulle få ha lite kul så vi åkte till skogen så jag fick springa lite i linan. Superkul! Perfekt att kunna springa runt och nosa där jag vill.
På kvällen så fick de tvåbenta lite gott att äta och jag fick en special jag också. Den var tyvärr inget vidare även om den slank ner. Fick dessutom fler paket!
Nu har jag lagt mig och har med mig några av presenterna i sängen. Jag vill ju leka mera även om jag är trött nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar