fredag 28 september 2012

Varit och handlat

I veckan så åkte vi till en hundaffär som jag inte varit på förut. Det var en sån där bra där jag får gå in också. Dessvärre så provade de tvåbenta något som heter täcke på mig, inte allt för kul men jag kunde inte ha min storasysters täcken, det finns ju en anledning till att det heter STORAsyster.
Jag försökte få med mig husse på en promenad häromkvällen men han blåvägrade för att det regnade. Jaha, ni köpte ju regntäcke så vad bråkar ni om? Jag har inget problem med regnet!
Det köptes en reflexväst också, den ska jag ha på mig när jag går ut på kvällen så jag syns eller om jag är i skogen. Jag gillade den inte riktigt när den satt fast på mig så jag försökte slita av mig den men så kom ju selen på och då ska man ju gå ut. Värsta bra var att jag på vägen ut genom affären slet med mig en sån där go tyghare med två pipar i! Den fick husse glatt betala också för sina egna pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar