lördag 8 september 2012

Det är inte lätt..

Idag började vi med att åka ut till skogen för att göra av med lite energi för sedan skulle tydligen de tvåbenta behöva lämna mig en stund.
Jag hittade några bra pinnar som vi kunde leka med och det var riktigt skönt att få vara lös och springa och busa, det hör liksom inte vardagen till när man bor i stan.
Jag spanade in några buskar också, det brukar kunna finnas godis lite överallt har jag fått lära mig men här fick jag bottennapp!
Min boll är min följeslagare och den var förstås med. En boll måste alltid finnas i bilen.
När de tvåbenta var klara med sitt sedan så åkte vi till en annan plats där det var Polishunds SM. Gissa om jag såg många snygga killar! Det visade sig vara en lång paus när vi var där så vi åkte hem efter en stund men först fick jag gå ner i varv och jag lyckades hitta en pinne att sysselsätta mig med så jag var nöjd. Min dröm är att bli polishund nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar