söndag 30 september 2012

Ingen stor klass idag

 Här började min morgon som de flesta söndagar. En tur till skogen för lite lek och bus.
 Jag hittade några bra träbitar som någon hade sågat i lagom stora bitar till mig, snällt!
 De tvåbenta ska hela tiden försöka få bilder på mig när jag gör något eller är vid något eller.. ja ni fattar. Den här gången var det något vitt på marken som de skulle fota mig med men sånt är inte min stil.
 När vi kom till skolan rätt så tidigt så var ingen där men efter en stund så kom min lärare och hennes hund så då fick jag leka lite med henne. Superkul även om hon inte ville leka lika mycket som jag. Jag härmade henne när hon gjorde något för att vi snabbt skulle bli vänner.
 Efter en stund så fick jag roa mig lite själv och vi hade ju som tur var med lite leksaker som jag kunde busa med. På lektionen så var vi inte i skolan utan gick runt ett slott och gjorde olika övningar. Vi var bara tre stycken idag så vi hade nästan all tid i världen med vår lärare.
Efter skolan så fick jag leka lite med Nicko. Tur ni sett bilder innan för jag ser ju lite påflugen ut här men han började faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar