söndag 23 september 2012

Ingen skola

Idag var det ingen skola, det fick jag veta redan förra veckan men jag hörde hur de tvåbenta bestämde att de ändå skulle åka till klubben så jag och Sallie skulle kunna leka. Precis när vi skulle göra oss klara för att åka så får vi meddelande om att Sallie inte kan komma. Hon kanske är trött från igår när hon var och ställde ut sig i någon tävling.
Vi åkte iaf ut och jag fick träna på mina läxor men alltså några av dem är bara så tråkiga, jag orkar inte med dem!
Det blev något som kallas för inkallning också det skötte jag tydligen galant många gånger men sedan kände jag hur det spritte i kroppen, jag ville bara sträcka ut så jag tog ett extra varv i hagen. Till slut så fick jag springa lös och busa med de leksakerna som vi hade med. Skönt!
 
 Ser ni hur bra jag lurar husse att jag går och söker hans blick och kontakt? Egentligen försöker jag få in några regndroppar i min torra strupe hehehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar