söndag 16 september 2012

Skola igen

Idag började vi med att åka till en skog igen och jag fick sniffa runt lite och gå ett kort spår igen. Kul!
Det var lite lerigt där ute, ni skulle hört vad matte sa om bilen sedan, inga vackra ord där inte.
Här är min fina syster Sallie. Hon och jag sägs vara skrämmande lika varandra i beteende och sätt.
Själv så fortsatte jag på spåret att ha min nos i backen så jag inte skulle missa något (men då skulle jag tydligen inte göra det!)..
Här har ni min söta flirtis Ragnar. Vi brukar få leka en liten stund innan det är dags att vara i skolan med läraren och jag tror han är hemligt kär i mig.
Efter skolan så fick jag och Sallie i vanlig ordning leka en stund också. Det är det roligaste på hela veckan och jag går och längtar hela tiden.
Mmm du är så go min syster, jag skulle kunna äta upp dig så mycket älskar jag dig!
Jag är en rätt nöjd hund just nu. Det blev lite mer hjärngympa eftersom vi var i skogen men det blev inte för mycket. Hörde något om att det inte är skola om en vecka men att vi skulle få leka ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar