lördag 18 maj 2013

Spårat idag också!

Idag var vi och handlade, vet ni ungefär hur varmt det var? Glödhett! Jag fick flåsa gärnet.
Efteråt så åkte vi till det där badet så jag fick svalka mig lite, behövs för det ligger åska i luften.
När vi kom hem så blev jag lite torkad, hade ju inte planerat att bada så hade inte tassduken med och sedan klippte de klorna på mig och då var det kört..
..jag somnade och sov halvt medvetslös ända till kvällen då de tvåbenta väckte mig och sa att vi åker till skogen nu! Bäst att upp och hoppa då liksom.
Husse kastar godis när jag inte alls är beredd, taskigt för jag missade ju dem! Sedan förstår jag inte varför matte vill förnedra mig med de andra bilderna...
Jag letade upp lite godis där ute i buschen ändå och hjälp fick jag ju också av min kompis S..
Jag snodde kompis S boll som vanligt, att inte mina tvåbenta har förstånd att ta med en till mig! Funderade på att gräva ner den för henne men så kom hon och då kan man ju fråga om hon ville leka lite istället och jaga mig men hon tycker inte det är så kul som jag.
Lite bonusbilder från ikväll, lite tidigare kväll än igår men lika trevlig och lika glad matte efter mitt spår som idag var det lättaste på länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar