tisdag 21 maj 2013

Paket till mig!

 Igår var matte och husse iväg och letade efter en ny fågel till mig för min har gått sönder men de hittade ingen :( Istället fick de med sig märgben från den affären och det var riktigt mums! Dessa var råa och frysta och de bara slank ner i magen. Hur megagott som helst!
 Matte hämtade även ut ett paket till mig, stort var det och mycket intressant, vem skickar sånt till mig liksom?
 Luktade rejält gott när jag stack ner nosen i det, det var så mitt snålvatten började rinna till.
Hur gott ser liksom inte det här ut att vara? Fick inte ta benet men när allt var uppackat och klart så fick jag ta det, var liksom tvungen att vänta in i det sista. Jag var snabb med att gå och gömma mitt ben, inget jag gjort förut så mina tvåbenta misstänker att det var guld värt i mina ögon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar