onsdag 1 maj 2013

Sagt ifrån till Nicko

Dagen började riktigt bra. Matte packade min väska och sedan blev jag in packad i bilen och sedan åkte vi mot känt mål, hudnskolan!
Väl där träffade jag Nicko som också kände för att busa men han ville bara göra saker som inte jag var så intresserad av.
Till slut sa jag ifrån till honom men han förstod inte så jag bytte hage och kunde sedan jobba där en stund i lugn och ro. Vi kunde leka lite på var sida om staketet.
Vi kunde leka lite på var sida om staketet, det funkade rätt bra men jag försökte ge honom några tjuvnyp genom hålen.
Sedan åkte vi till mitt nästa favoritställe. Skogen, spårskogen!
Det är så skönt att bara vara i skogen, kunna riva upp lite mossa och rulla i den, hitta en bra pinne och göra småflis av den, ja ni hör ju själva!
 Till slut fick jag gå mitt spår och det var ju gjort på två röda. Effektivitet använder jag mig av i skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar