söndag 26 maj 2013

Nu har skolan slutat

Så här såg det ut när jag kom till skolan idag, fick minsann veta att allt det där skulle jag och matte ha med oss tillbaka när vi var klara med spåret i skogen.
Ni förstår kanske att jag fick gå och jobba en rejäl stund där ute i skogen. Med oss fick vi dock både föremål och snitslar!
När jag var klar så hade dessutom min lärare lagt en extra godsak vid min godislåda så det var superbra när jag kom i mål idag.
Trött blev jag också, det var mitt längsta spår och troligtvis hade både det ena och andra gått just där också så jag fick jobba hårt idag.
Sen fick jag ju avsluta med att springa och busa lite med min kompis, det är rätt skönt att få springa ur den sista energin ur benen innan man åker hem och sover någon timme.
Husse fick lägga ett spår till min kompis S också och efter det så kunde vi springa och busa en liten stund till.
Vi har det rätt bra när vi är där ute i skogen och jobbar må jag säga. Jag har iaf blivit mer vuxen tycker alla och det låter ju bra eftersom matte säger att jag inte är en valp längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar