onsdag 22 maj 2013

Härlig kväll

 Ikväll tog de tvåbenta ett bra beslut. De tyckte vi skulle åka ut till skogen och där hade de tänkt träna på inkallning, de har inte lärt sig ännu att jag väljer när och vad..
 Jag fick ju med mig en goboll och den måste man använda sig utav när man retas med de tvåbenta.
 Ibland slog jag av dövörat och lyssnade på de där tvåbenta, matte körde med visselpipa precis som min lärare gjorde i söndags, inga problem för mig att förstå men ibland väljer jag att inte lyssna.
 Jag hittade en mycket bra spagrop som jag spaade i en bra stund, luktade riktigt gott efteråt!
 Sprang och retades med husse en stund men så slog tröttheten till, rackarns också men jag hann hela tiden springa ifrån.
Hittade ännu ett bra spa. Riktigt bra skog att åka till det där. Hoppas det snart blir ett besök till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar