lördag 21 juli 2012

Träffat mamma igen!

Idag väntade en stor överraskning på mig. Vi skulle åka ut till min mamma igen! Här försöker jag hälsa på ena katten men han var inte jätteimpad av mig direkt..
Som ni ser så gjorde jag allt för att mamma skulle mysa med mig, bara ge mig lite uppmärksamhet. Hon nonchade mig lika mycket som katten ibland men jag fick några pussar också.
Vem ler mest? Eller är det som så att syrran Isis ger mig på tanden? Nog gillade hon att sätta tänderna i mig allt.
Här försöker jag få lite tid med mamma igen, hon är inte riktigt med på noterna men hon är bäst ändå!
Jag och syrran blev instängda i en hage en stund. Mamma skulle visst på promenad och då får inte vi följa med.
Jag hade lyckan att hitta mig en tunna idag, inte så mycket i den men lite vatten lyckades jag skrapa fram allt.
Morsan min är bra allt svårflörtad. Nästa gång jag träffar henne så säger de tvåbenta att det kommer vara massa av syskon där som kommer vilja träffa mamma också. Vi får väl se!
Till slut så gav hon mig lite kärlek som jag ville ha. Min mamma hon är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar