torsdag 19 juli 2012

Möte med två labbar

Igår när jag och matte kom hem så fick vi frågan om vi ville åka och träffa några kompis, både två och fyrbenta sådana. Vi tänkte att det kan ju vara kul så varför inte..
Det var bland annat dessa två, Skippen och Sassa. Jag gjorde mig liten liten men det var ingen fara. Killen var så kärleksöm så och när Sassa upptäckte att jag bara var lilla valpen så blev hon som valp på nytt, inte konstigt tänkte jag, hon var ju lika hög som mig kanske bara en cm högre men hon var så mycket bredare!
Skippen han är nog min drömkille, så snäll och full av kärlek. Han är visst rätt gammal men ålder spelar väl ingen roll?
Jag och Sassa med S:s matte i mitten, hon höll noga koll på oss båda två..
Den här sötnosen blev också väldigt förtjust i mig och jag i honom, kärleken spirade på altanen när de tvåbenta åt ska ni veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar