lördag 7 juli 2012

Massa bus och spring

Här sitter jag fast på framsidan, det är dock rätt bra för även om jag som idag bara har en lina där så når jag långt, nästan hela gräsmattan och även nästan hela vägen in i huset. Oftast har jag två linor där ändå.
Idag kom Gammelhusse igen med sina flickor. Även Lillhusse är här nu så det blev en del del bus på kvällen.
Det blev en del foton av både barn och valpar också men här blir det bara på valp men barnhänder omkring, puppylove!
Jag tog mig några pauser då det blev rätt jobbigt att hinna vara med överallt, är man liten så är man.
Nog är jag ändå med om jag vilar, det blir väl mer att jag ligger och är med istället för att flänga överallt.
Lillhusse är rolig att leka med. Oftast var jag duktig och satte mig ner i väntan på att han skulle kasta min tomte eller boll också.




Nu är jag rätt trött, de tvåbenta har ätit och spelat spel, jag gick runt och underhöll dem så gott jag kunde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar