onsdag 18 juli 2012

Hästskostenen?!

 Idag åkte jag och matte iväg på en längre tur själva. Det var en jobbig väg för en liten valpmage men det kändes bättre så fort vi kom fram. Jag kände nog allt igen mig när vi kom hem till mattes kompis S. Värsta bra är hon för hon gosade och busade med mig så det stod härliga till.
Vi hade med oss lite leksaker och några god tuggben för S ska nämligen få hem en egen liten valp på lördag. En liten Melker som ni nog kommer få träffa på här så småningom. Matte säger att han måste bli lite trygg i sitt boende innan vi träffas.
Jag fick springa lite lös på deras trädgård ändå tills jag kom på att man kan springa utom synhåll, då fick jag på mig det onödiga kopplet igen. Mina ben är fulla av bus just nu!
Vägen hem gick bättre och matte körde så sakta och lugnt, allt för att min mage skulle klara det bättre den här gången. Vi stannade även så jag fick göra lite behov och sedan hux flux skulle jag sitta och modella. Tydligen har min storasyster Liza fått sitta där förut men nu när jag är hund i familjen så blir det min uppgift när vi åker förbi. Vi var nämligen vid Hästskostenen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar